למלון כינר דרוש שם לא לועזי

מלון כינר בחר לשתף את הגולשים בדף הפייסבוק שלו בבחירת שם למועדון הלקוחות של המלון. הגולשים הציעו, המלון בחר ואז הוא נאלץ לבחור שוב

חדשות כיפה נדב פולק 31/10/17 15:33 יא בחשון התשעח

למלון כינר דרוש שם לא לועזי
דרוש שם, צילום: צילום מסך

לפני כשבועים פנו אנשי מלון כינר לגולשי הפייסבוק שלהם בבקשה לעזור בבחירת שם למועדון לקוחות הVIP   שלהם. המלון הבטיח לילה חינם בסופ"ש במלון למי שהשם שלו יבחר . המלון נתן לגולשים שבוע להציע שמות וחיכה בסבלנות.

115 גולשים נרתמו למשימה והציעו שמות למלון. ואחרי שבוע המלון הכריז על השם הזוכה ועל הגולש המאושר: "תודה לכל אותם 115 איש שכתבו ועזרו לנו למצוא את השם המושלם למועדון הלקוחות שלנו אחרי ישיבה ארוכה בחרנו שם אחד שהכי נכון עבורנו. השם המנצח הוא: kinar vip  כי האורחים שלנו הם אנשים מאד חשובים "

מחפשים שם למועדון

מחפשים שם למועדוןצילום: צילום מסך

אבל הגולשים לא ממש אהבו את השם החדש והמלון קיבל בדף הפייסבוק שלו וברשת ביקורת קשה על השם הלועזי שנבחר : " איני יודעת כמה השתתפו בתחרות ומה הציעו. צורם לי שהשם שנבחר למלון עם אופי דתי הוא שם לועזי ולא עברי." , " מלון כינר גליל הרבה יותר מבית מלון, אבל התוספת הלועזית שנבחרה היא איומה ומיותרת. אם אנחנו לא נשמור על העברית, מי יעשה זאת? מהי נמיכות הקומה הזו?"

תגובות הגולשים

תגובות הגולשיםצילום: צילום מסך

צוות המלון לא נשאר אדיש ולקח את הביקורת בהבנה. יומיים לאחר השם שנבחר פרסמו בדף הפייסבוק כי : " מלון כינר מחשב מסלול מחדש... בעקבות פניות רבות שלכם לגבי בחירת השם, המלון מחשב מסלול מחדש. אנחנו לוקחים את הערה שלכם לגבי בחירת השם החדש שנכתב באנגלית וחושבים על שם אחר שיתאים והפעם - בעברית! אז... ייקח לנו קצת זמן ואולי נצטרך את עזרתכם האדיבה שוב . ועד שנחליט על שם ראוי ונכון, פתיחת מועדון הלקוחות של המלון קצת תתעכב.מודים לכם על האכפתיות ותשומת הלב"

לוקחים אחריות

לוקחים אחריותצילום: צילום מסך

אז אנחנו מחכים לשם החדש. בהצלחה