כתב חדשות 2: "טעיתי שלא פרסמתי את שמה של המתלוננת"

גיא פלג בטור שכתב לאתר חדשות 2 מודה שטעה באי פרסום שמה של עובדת הנקיון שתבעה את שרה נתניהו על תנאי העסקתה: "צביעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/17 16:49 י בחשון התשעח

כתב חדשות 2: "טעיתי שלא פרסמתי את שמה של המתלוננת"
גיא פלג, צילום: Moshe Shai/FLASH90

יממה לאחר שחשף כי יועץ התקשורת של עובדת הנקיון שתבעה את שרה נתניהו על תנאי העסקתה, הציע משרה במשרדו לעדה אחרת בתביעה, מתייחס כתב לענייני משפט של חברת החדשות של ערוץ 2, גיא פלג לעובדת השמירה על חיסיון שמה של שירה רבן שעד אתמול בבוקר עוד נקראה ש"ר.

טעיתי כשלא פרסמתי את שמה של שירה רבן שתבעה את אשת ראש הממשלה". כתב פלג "צבועה התקשורת שלא מפרסמת את שמה ועסוקה בשאלה האם נהגו מקורבי נתניהו כשורה כשפירסמו את שמה. על התקשורת היה לפרסם את שמה מיד".

"מי שתובעת וטוענת טענות קשות כנגד אדם אחר ונותנת לזה ביטוי פומבי צריכה לעמוד מאחורי הטענות האלה. בשמה המלא". כתב פלג וערך אבחנה בין 'ידיעות שפרסמו את הסיפור ראשונים לבין שאר כלי התקשורת:  "ידיעות אחרונות" זה כבר עניין אחר. מקור מגיע, מוסר סיפור, מתנה תנאים ומבקש שלא תפרסם את שמו - לגיטימי. אבל מה בין זה ובין יתר כלי התקשורת? צביעות".

פלג טען כי מדי יום מבקשים כלי תקשורת מבית המשפט להסיר את חיסיון השם מעדים בתביעות השונות בשם 'זכות הציבור לדעת' ורק במקרה של התובעת שמרו על חסיון שמה מבלי להזדקק לכך.

,שירה רבן היא אישה בוגרת, שבחרה לצאת למערכה". כתב פלג וציין בסוף המאמר:  "אגב, הגם שלא פגשתי בה - אני מאמין לה לגמרי".

נזכיר כי אתמול (א) בתוכניות הבוקר חשפו המרואינים מטעם ראש הממשלה כמו ח"כ דודי אמסלם וח"כ נאווה בוקר ועורכי הדין של משפחת נתניהו את שמה של המתלוננת וטענו כי אין שום איסור חוקי להטיל חיסיון על שמה.