כמה עלתה ההקלטה של יאיר נתניהו?

הקלטת דברי בן ראש הממשלה, שכללה דברים בוטים על נשים וחשפה חלק ממקומות הבילוי שהוא וחבריו שהו בהם, נמכרה לחברת "החדשות" תמורת סכום לא מבוטל

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/01/18 10:23 כד בטבת התשעח

כמה עלתה ההקלטה של יאיר נתניהו?
יאיר נתניהו, צילום: מארק ישראל סלם-פלאש 90

כמה שוות הקלטות יאיר נתניהו שפורסמו השבוע? ב"וואלה ברנז'ה" פרסמו הבוקר כי מדובר בסכום המוערך בכמה עשרות אלפי שקלים.

כזכור, בחברת "החדשות" פרסמו הקלטות שבהן נשמע בנו של ראש הממשלה כשהוא מבלה במועדוני חשפנות, לצד שני חברים וביניהם בנו של טייקון הגז קובי מימון.

"אחי, אתה חייב לפרגן לי - אבא שלי עשה לאבא שלך אחלה עסקה, נלחם בכנסת בשביל זה", אמר נתניהו לניר מימון במהלך לילה שבו בילו בין היתר במועדוני חשפניות, "אחי, אבא שלי סידר לך עכשיו 20 מיליארד דולר הצגה, ואתה לא יכול לפרגן לי ב-400 שקל?".

בנו של ראש הממשלה אף נשמע מציין ביטויים מזלזלים ובעלי אופי מיני על נשים ביניהן, כך לפי הפרסום, על חברתו לשעבר, מלצריות, חשפניות, ויצאניות.

יש לציין כי בתחילה הוצעה ההקלטה ל'ידיעות אחרונות' וערוץ עשר, אך לאחר שסירבו לפרסם זאת, מי שבחר לקנות את החומרים הייתה חברת "החדשות" תמורת סכום מוערך בכ-50,000 שקלים. בנוסף לכך בערוץ 20 הצליחו לחשוף שמי שהקליט את נתניהו הבן היה נהגו באותה תקופה.

גיא פלג אמר לוואלה ברנז'ה בתגובה: "המניע של המקור לא היה כספי. הצגת הדברים כך היא מניפולציה המקור לקח על עצמו סיכון אישי ומשפטי עצום".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן