"כמעט צריך להגיד על הניסים": מפגש היסטורי בבית הרב

תלמידי "מרכז" מארה"ב, שהיו הראשונים להגיע לשנת לימודים בישיבה בארץ, נפגשו יחד בבית הרב בירושלים אחרי 54 שנים. השתתפו בכינוס: הרב צפניה דרורי, הרב דניאל טרופר ויועץ לסנטור לשעבר

חדשות כיפה דויד ליבנה 08/01/18 13:04 כא בטבת התשעח

"כמעט צריך להגיד על הניסים": מפגש היסטורי בבית הרב
מפגש תלמידי מרכז הרב בבית הרב קוק, צילום: יאיר דן, בית הרב קוק

מפגש היסטורי בין חברי המחזור האחרון שלמד בישיבת מרכז הרב בעת ששכנה במרכז העיר ירושלים, התקיים אמש (א') בבית הרב.

החברים שנפגשו היו כולם תלמידים מארה"ב שהגיעו לשנת לימודים בישיבה בישראל, והם אלה שסללו את הדרך עבור תוכניות ל"חוצניקים" גם במוסדות אחרים.

בין היתר השתתפו באירוע רב העיר קריית שמונה הרב צפניה דרורי - שהיה מדריך ור"מ הקבוצה בעבר, הרב חיים שטיינר ממרכז הרב, מקים תנועת גשר הרב דניאל טרופר וג'ק גורלין שהיה יועץ כלכלי בכיר לסנטור לשעבר ג׳ייקוב יעביץ, ושירת במשרדי החוץ והאוצר בארה"ב.

מארגן המפגש אריה רוטנברג אמר: "כמעט צריך להגיד על הניסים. זה פשוט משהו שכל כך חשוב לחיינו.  לא חשבנו שנזכה לאחר 54 שנים להיפגש עם הקבוצה שלמדה פה, וכמעט כולם הגיעו. בנוסף הרב צפניה שהיה, רב ומדריך שלנו, הגיע לכאן.

"זו הייתה שנת לימוד תורה ויראת שמיים והרגשנו מה זו תורה לשמה, אהבת העם והארץ. בשנה ההיא הכרנו את עם ישראל והסגנונות השונים שלו. הטיולים שעשינו בזכות הישיבה ששכנה כאן חיברו אותנו לארץ ולא שכחנו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן