חוצה את המגזר: חגי הוברמן מצטרף ל"יום ליום"

עורך "מצב הרוח" יסקר את התחום הצבאי בעיתון שנוסד על ידי הרב עובדיה יוסף. "שמח להצטרף אל עיתון שאמנם שונה בתפיסתו מהשקפת עולמי הדתית, אבל מביא תקשורת נקייה וערכית", אמר

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/18 09:11 ב בשבט התשעח

חוצה את המגזר: חגי הוברמן מצטרף ל"יום ליום"
חגי הוברמן, צילום: באדיבות המצולם

עם התרחבותו של עיתון "יום ליום", מיסודו של הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, הצטרף השבוע חגי הוברמן אל צוות הכתבים, והוא יסקר את התחום הצבאי במדור חדש בשם "על הכוונת".

הוברמן (59) שימש ככתב ככתב לענייני יש"ע ועורך חדשות בעיתון "הצופה" וכתב צבאי של "מקור ראשון". בהמשך הפך לכתב הצבאי של עיתון "המבשר", ולאחר מכן שימש ככתב המדיני-צבאי של השבועון "בקהילה". כיום הוא משמש כעורך עיתון "מצב הרוח" המופץ בציבור הדתי לאומי.

אל צוות הכתבים מצטרף גם שמואל בן צבי, שהחל מהשבוע יסקר את הנעשה בקהילות היהודיות ברחבי העולם. למרות גילו הצעיר יחסית מילא בן צבי שורה של תפקידים, בהם עורך באתר החדשות "כל הזמן" וכיום עורך באתר JDN.

נעמה עידן, מנכ"לית ובעלים של "עיתון 'יום ליום" מסרה כי היא "שמחה להרחיב את השורות ולהתברך בכתבים ובפרשנים מעולים שיעשו את תפקידם נאמנה. נמשיך להביא תקשורת מקצועית אמיתית ואיכותית לכל שכבות הציבור".

יוחאי דנינו עורך חדשות בעיתון "יום ליום" אמר: "חגי איש כביר מעש, וכמובן שאני יכול להיות לתלמידו בתחום התקשורת. שמואל כתב צעיר ונמרץ שהוכיח את יכולותיו. אני מברך אותם לרגל ההצטרפות למשפחת 'יום ליום' ומקווה שנמשיך לעשות חדשות טובות אמיתיות ואיכותיות".

עם קבלת התפקיד אמר הוברמן: "אני שמח להצטרף אל צוות הכתבים של העיתון 'יום ליום', עיתון שאמנם שונה בתפיסתו מהשקפת עולמי הדתית, אבל מביא תקשורת נקייה, ערכית, חפה מהשמצות ומקיצוניות פוליטית, אל העם על כל מגזריו, ובעיקר מכבד את כל גדולי ישראל מכל המגזרים.

"אני שמח שניתן לי לתרום לקוראיו מידיעותיי וניסיוני בנושאים הצבאיים והביטחוניים של מדינת ישראל. אעשה הכל על מנת להעשיר את הקוראים בידיעות ופרשנויות בנושאים אלו. כה לחי".

בן צבי, שהצטרף אף הוא, אמר: "אני שמח להצטרף למשפחת 'יום ליום'. אני מודה למנכ"לית ולעורך  על האמון שנתנו בי, ובטוח שיחד עם כל צוות העובדים וההנהלה, ה'עיתון לאנשים טובים' ימשיך להוביל ולהצליח".