חגיגות ה-40: מי הגיע לברך את רחל עזריה?

את מסיבת יום ההולדת של חברת הכנסת מכולנו, שהתקיימה ב"גולה" בירושלים, הנחתה אמילי עמרוסי. בין 450 המשתתפים: שר התיירות לוין, שר הכלכלה כהן ויו"ר האופוזיציה הרצוג

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/18 13:52 כא בטבת התשעח

חגיגות ה-40: מי הגיע לברך את רחל עזריה?
יערה ישורון, רחל עזריה ואמילי עמרוסי, צילום: יונתן כהן

חברת הכנסת רחל עזריה חגגה ביום חמישי יום הולדת 40 במסיבה מלאת שמחה ב"גולה" הירושלמית, שנמצאת במתחם התחנה. את האירוע, שבו השתתפו כ-450 אנשים, הנחתה העיתונאית אמילי עמרוסי.

בין היתר כיבדו את האירוע בנוכחותם שר התיירות יריב לוין, שר הכלכלה אלי כהן, יו"ר האופוזיציה יצחק בוז'י הרצוג, ח"כ  מיכל בירן מהמחנה הציוני, אורית לסר מנאמני תורה ועבודה, יערה ישורון, העיתונאי ישראל הראל, ירון רוזנטל מבית ספר שדה כפר עציון ואליעז כהן.

מלבד דברים מרגשים שנשא יו"ר סיעת "ירושלמים" אהרן לייבוביץ', היו גם ריקודים אל תוך הלילה בהובלת צמד הדיג'יי הירושלמי Apricot.

יריב לוין ורחל עזריה

יריב לוין ורחל עזריהצילום: יונתן כהן

לפני כשבועיים פורסם בכיפה כי לקראת מסיבת יום ההולדת ביקשה עזריה מחבריה שיוותרו על קניית מתנות, ויתרמו מכספם ללא אחרת מאשר קבוצת הכדורגל הפועל קטמון.

לצד ההזמנה המושקעת, היא פנתה לידידיה וחבריה וכתבה כי "אין צורך להביא מתנות, אם ממש בא לכם מוזמנים לתרום "להפועל קטמון: ליגת השכונות" -מפעל חברתי שמחבר את כל חלקי ירושלים על מגרש הכדורגל".

חברת הכנסת הסבירה את פשר הבקשה הלא שגרתית ואמרה לכיפה כי "כפוליטיקאית אני לא מקבלת מתנות ולכן חיפשתי ארגון ירושלמי אופטימי. ליגת השכונות זו יוזמה ירושלמית שנותנת הזדמנות לילדים וילדות לקבל כלים חינוכיים דרך כדורגל, ועל הדרך לחבר בין דתיים וחילונים".

רחל עזריה ויצחק הרצוג

רחל עזריה ויצחק הרצוגצילום: יונתן כהן

עזריה עם ישראל הראל

עזריה עם ישראל הראלצילום: יונתן כהן

 

עזריה עם ירון רוזנטל

עזריה עם ירון רוזנטלצילום: יונתן כהן

עם אליעז כהן

עם אליעז כהןצילום: יונתן כהן

 

450 אורחים כיבדו את חברת הכנסת

450 אורחים כיבדו את חברת הכנסתצילום: יונתן כהן