התחנה הבאה של נעם סלע: "ריפבליק" יועצים

יועצו לשעבר של השר ארדן ישמש כיועץ אסטרטגי בכיר מול לקוחותיה של חברת הייעוץ והאסטרטגיה, שנותנת שירות בין היתר לבנק מזרחי טפחות ולמובילאיי. "רכש משמעותי ואיכותי לחברה", אמרו הבעלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/18 16:34 י באייר התשעח

התחנה הבאה של נעם סלע: "ריפבליק" יועצים
נעם סלע, צילום: ללא קרדיט

נעם סלע, ששימש עד לאחרונה כיועצו של השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, הצטרף השבוע לחברת "ריפבליק" יועצים. סלע צפוי לשמש כיועץ אסטרטגי בכיר מול לקוחותיה של "ריפבליק", והוא ייכנס לתפקידו החדש בתחילת מאי. 

"ריפבליק יועצים", שנמצאת בבעלותם של לירון הרשקוביץ ומבשרת נבו והוקמה לפני יותר משנה, מעניקה שירות ליותר מ-40 חברות וגופים שונים וביניהם בנק מזרחי טפחות, מובילאיי, יסקו, מרכז המועצות האזוריות, לשכת סוכני ביטוח, פורום מנהלי ההסדרים הפנסיונים, IWI, שלמה סיקסט, שולחן הארגונים הכלכליים, זיקה תעשיות ועוד.

במשך יותר משנה וחצי שימש סלע כיועץ התקשורת ודוברו האישי של השר גלעד ארדן במשרד לביטחון הפנים ובמשרד לנושאים אסטרטגיים, וניהל את פעילות הדוברות של השר בכנסת ובמשרדי הממשלה לרבות המדיות החברתיות. סלע ליווה את ארדן בתקופה סוערת של אירועים ביטחוניים ומדיניים, בלימת גל טרור היחידים לצד גל השרפות, שביתת האסירים המחבלים הביטחוניים ועוד.

לפני כן, שימש במשך שנתיים כיועץ וכראש המטה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי במשרדי התחבורה והחוץ, וקודם לכן כעוזר של ראש מערך הגיור הממשלתי במשרד לשירותי דת. הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ומזרח תיכון ונמצא במהלך לימודי תואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת בר אילן.

בעלי "ריפבליק", הרשקוביץ ונבו, מסרו בתגובה משותפת: "סלע הוא רכש משמעותי ואיכותי לחברה, הוא מביא עמו ניסיון הן בניהול משברים והן בהיכרות עומק עם משרדי הממשלה השונים ובעיקר ערכי יסוד ו-D.N.A שמתאים לפעילות של 'ריפבליק'. אין לנו ספק שלקוחות החברה זכו".

נעם סלע מסר: "אני מודה למבשרת ולירון על האמון שנתנו בי. 'ריפבליק' היא חברה צומחת, צעירה ודינמית עם צוות מנצח שנותן ללקוחות את חבילת הייעוץ המושלמת. אני שמח ונרגש להצטרף לחבורה המצוינת הזאת".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן