הרמת הכוסית של משה ליאון. מי ומי היו שם?

קובי אריאלי הנחה את האירוע, והרבה חברים קרובים של ליאון התכנסו ערב ראש השנה להרמת כוסית חגיגית. מה פיספסתם?

חדשות כיפה נדב פולק 20/09/17 13:03 כט באלול התשעז

הרמת הכוסית של משה ליאון. מי ומי היו שם?
משה ליאון יחד השרה איילת שקד, צילום: יחצ

ציבור ירושלמי גדול התכנס להרמת הכוסית של חבר הנהלת העיר ומחזיק תיק המינהלים הקהילתיים, משה ליאון במלון קראון פלזה ירושלים.

את האירוע הנחה העיתונאי קובי אריאלי. נוסף על ציבור רחב באולם שהיה מלא מפה לפה, נכחו גם מספר שרים ואישי ציבור, מקורביו של ליאון: שרת המשפטים איילת שקד, השר לענייני ירושלים זאב אלקין, שר התקשורת איוב קרא וראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת. הארבעה נשאו דברי ברכה במהלך האירוע וציינו לשבח את עשייתו של ליאון בירושלים. 

משה ליאון יחד עם חגית משה ושולי מועלם

משה ליאון יחד עם חגית משה ושולי מועלםצילום: יחצ

גם אישי ציבור ודמויות מרכזיות בציונות הדתית נכחו באירוע של ליאון, ביניהן חברת הכנסת שולי מועלם, חברי מועצת העיר אריה קינג, דב קלמנוביץ וחגית משה- סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הכספים בעיריית ירושלים אשר נמצאת בימים אלו בקשר הדוק עם ליאון, במסגרת שיתוף פעולה בין השניים שהוביל לקיום 14 אירועי תרבות משמעותיים בשכונות, ביניהן הופעתו של חנן בן ארי בגבעת מרדכי לפני כשבועיים. 

ליאון מצידו מתקרב גם לרבני הדת״ל ומצהיר לאחרונה על כוונותיו לשפר את מעמד הציונות הדתית בירושלים ובתוך כך על מוכנותו לשתף פעולה עם כל נציג ציבור של הציונות הדתית, בתוך ומחוץ לעיריית ירושלים.

בדברים שנשא התייחס ליאון לעשייתו בעיר והצביע על הרפורמות בתקציבי המינהלים הקהילתיים, על שיתופי הפעולה עם ראש העיר ועל תכניותיו לטיפול בסוגיות בירושלים כגון תכנון ובנייה, חינוך וניקיון. ליאון קינח את נאומו בשירת ״שבחי ירושלים״ עם הזמר הירושלמי הידוע איציק קלה.

משה ליאון וחברים

משה ליאון וחבריםצילום: יחצ

עוד אמר ליאון: ״...ברוך ה׳, זכינו ואנו חיים בשנה שתיזכר לדורי דורות- שנת היובל לאיחוד ירושלים. דורות של יהודים חלמו, קיוו והתפללו על ירושלים... וכעת אנו כאן, היינו כחולמים. זה נכון שירושלים צועדת קדימה לקראת עתיד טוב יותר, אבל עוד צעדים רבים לפנינו. בחזוני אני רואה ירושלים רבת גוונים שכל אזרחי ישראל גאים בה ורוצים לחיות בה״

לסיום בירך ליאון את הקהל בברכת שנה טובה ושנת צמיחה ושגשוג לעיר ירושלים.