הרב שטיינזלץ הגיע לקביעת המזוזה בתיכון מקור חיים

הרב שבריאותו הידרדרה לפני כשנה, הגיע לאירוע במוסד שבו הוא משמש כנשיא, לקול צהלות וריקודי התלמידים. בנו, מנכ"ל מרכז שטיינזלץ: "התלמידים מאוד התלהבו לראות את אבא מגיע לישיבה בפעם הראשונה מאז השבץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/17 13:58 ב בכסלו התשעח

הרב שטיינזלץ הגיע לקביעת המזוזה בתיכון מקור חיים
הרב שטיינזלץ בטקס קביעת המזוזה, צילום: יח'"צ מרכז שטיינזלץ

פחות משנה לאחר שלקה בשבץ הגיע אתמול (ראשון) הרב עדין אבן ישראל שטיינזלץ לתיכון שפע מקור חיים, שהוא משמש כנשיאו, לקביעת המזוזה במשכן החדש של המוסד בשכונת בית וגן בירושלים.

הרב שטיינזלץ (80) התקבל בהתרגשות ובשמחה רבה על ידי התלמידים שגם רקדו סביבו. לאחר מכן ישבו כולם במיטב המסורת של הרב ותלמידיו להתוועדות חסידית.

מנכ"ל מרכז שטיינזלץ, הרב מנחם אבן ישראל סיפר כי "התלמידים מאוד התלהבו לראות את אבא מגיע לישיבה בפעם הראשונה מאז השבץ. במיוחד התרגשו תלמידי כיתה ז' שזו הפעם הראשונה בה אבא ביקר גם אותם. קביעת המזוזה הראשונה בבניין היא אירוע משמח ואנו מחכים לסיום הבניה כדי שנוכל לחגוג ולהמשיך לקבוע את שאר המזוזות בשאר הקומות".

ראש הישיבה הרב יונתן גוטמן הוסיף: "שמחנו, התלמידים והצוות, בבואו של הרב לישיבה. אנו מתפללים לרפואתו השלימה ומחכים לכך שיחזור לבקר אותנו תמידים כסדרם ולהשפיע עלינו מתורתו ומרוחו".

הרב שטיינזלץ נחשב לאחד מגדולי חוקרי ומבארי התלמוד. הוא זכה בפרס ישראל למדעי היהדות לשנת 1988, בעיטור נשיא מדינת ישראל לשנת 2012 ועיטור יקיר ירושלים לשנת 2017. בימים אלו, על אף מצבו הבריאותי, ממשיך הרב לעבוד על כתביו ובמיוחד על על סיום פירוש אוצר הידע היהודי, המשנה, תנ"ך והרמב"ם.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן