הרבנית לאו בפתיחת סלון יופי מיוחד במינו

סלון יופי לנשים מוגבלות שכלית והתפתחותית מהמגזר החרדי נחנך היום בעמותת אוהל שרה בבני ברק בנוכחות הרבנית ציפי לאו, אשת הרב הראשי

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 19/10/17 15:54 כט בתשרי התשעח

הרבנית לאו בפתיחת סלון יופי מיוחד במינו
הרבנית ציפי לאו ואלי שגיא מנכ"ל לוריאל ישראל, צילום: נעמי גוטקינד גולן

אשת הרב הראשי לישראל, הרבנית ציפי לאו, השתתפה הבוקר בקביעת מזוזה בפתח סלון יופי וטיפוח ראשון מסוגו בארץ, שהוקם על ידי חברת לוריאל ישראל. סלון היופי ישרת את 150 הנשים המגיעות למרכז לחינוך ושיקום ששייך לעמותת אוהל שרה בבני ברק. הנשים הן בנות המגזר החרדי-דתי, והן בעלות מוגבלות שכלית והתפתחותית. 

הסיסמה של יוזמות התרומה לקהילה של חברת לוריאל היא: "טיפוח יופי משפר איכות חיים". דורית וידבסקי, מראשי לוריאל ישראל, הוסיפה במעמד הטקס שטיפוח הוא כלי להעצמה וביטחון עצמי. 

מלכה וינברד, אלי שגיא והרבנית לאו עם שתי נשים המבקרות במרכז

מלכה וינברד, אלי שגיא והרבנית לאו עם שתי נשים המבקרות במרכז צילום: נעמי גוטקינד גולן

אלי שגיא, מנכ"ל החברה ומי שקבע את המזוזה ביטא את הרגשתו במילים: "כשעושים טוב, מרגישים טוב", ומלכה וינברד, מנהלת מרכז אוהל שרה סיפרה בין היתר על תינוקת שנולדה עם תסמונת דאון, ננטשה בבית החולים והיום היא נערה חייכנית, מאושרת וחברותית המגיעה כל יום למרכז.
ההוכחה ניתנה מיד במקום כאשר שתי בנות חמודות הסובלות מהתסמונת, חילקו למוזמנים שי מעשי ידי השוהות, ברכו את הנאספים והצטלמו ברצון, ובאישור המנהלת, עם הרבנית לאו וכל מי שביקש מהן.