הראל שוהם יוביל את הבית היהודי ברמלה

שוהם, סרן במיל' ומנהל הגרעין התורני בעיר יוביל את המפלגה בעיר בבחירות הקרובות. השרה שקד: ''הראל מוביל באומץ את הקול היהודי והלאומי ברמלה''.

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/17 15:18 כו בכסלו התשעח

הראל שוהם יוביל את הבית היהודי ברמלה
הראל שוהם ואיילת שקד, צילום: דוברות הבית היהודי ברמלה

משהו חדש מתחיל ברמלה עם בחירתו של הראל שוהם ליו''ר הבית היהודי בעיר לאחר שמועצת הסניף בחרה בו פה אחד. שוהם, בן 31, נשוי ואב לארבעה הוא סרן במיל' המשמש כיום כמנהל הגרעין התורני בעיר. שוהם , בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול באוני תל אביב , תואר שני במשפטים מאוני בר אילן , הגיע לעיר על מנת לשדרג את העמידה היהודית ולקדם את החינוך היהודי- ציוני.

לאחר בחירתו נפגש שוהם עם שרת המשפטים איילת שקד בלשכתה. השרה שקד ברכה את שוהם על בחירתו והבטיחה לעמוד לימינו בבחירות למועצת הקרובות. במהלך הפגישה סקר שוהם בפני השרה את הפעילות המתוכננת של סיעת הבית היהודי בעיר ואת הצרכים הייחודיים לרמלה והשרה שקד הבטיחה לו כי תסייע להחזרת הגאווה היהודית לעיר רמלה.

שוהם אמר לאחר בחירתו: ''אני מודה לחבריי על האמון ומתחייב כי יחד נניף את דגל ישראל בגאווה בעיר.  כפי שנוהגת מפלגת הבית היהודי בארץ כך ננהג גם ברמלה. מפלגת הבית היהודי ברמלה תעמוד באומץ על זכויות היהודים בעיר,  תילחם בתופעת ההתבוללות המדאיגה, בהשתלטות האלימה על המרחב הציבורי ותדרוש מקברניטי העיר לגלות יד קשה אל מול הפרות החוק שהפכו לשגרה. אני קורא לכולכם להצטרף לדרך היהודית החדשה שמובילה מפלגת הבית היהודי ברמלה''.