הסלבס הדתיים חגגו בסוכה

הרב לאו, ידידה וסיון, עודד ועדן, עופר חדד ועוד רבים וטובים באו לפרגן ולחגוג בשמחת בית השואבה ברמת השרון. גלריה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/17 23:27 כ בתשרי התשעח

הסלבס הדתיים חגגו בסוכה
סיון רהב מאיר, צילום: יוסי רוזנבוים

כאלף תושבים, חילונים ודתיים, חגגו שלשום (ראשון) את שמחת בית השואבה ברמת השרון. האירוע שנועד אף לציין 13 שנה להקמתה של קהילת ‘ראשית’ בעיר ולהצדיע לפועלה. בין המשתתפים: עודד מנשה, עדן הראל, גיא זו-ארץ, ידידיה מאיר, סיון רהב-מאיר, הרב ישראל מאיר לאו, יונתן רזאל, דניאל זמיר ויצחק מאיר. בקהל שנהנה מערב הניגונים נצפו גם שמואל סלבין, לשעבר מנכ"ל משרד האוצר והרווחה, יוחנן צנגן, לשעבר מנכ"ל רשת, עופר חדד, עיתונאי ומגיש חדשות 2, יוסי יהושע, הכתב הצבאי של ידיעות אחרונות, אטילה שומפלבי, עיתונאי ומגיש באתר YNET, ליאור דיין (עם אישתו רוני ובנו ארד), הוריהם של הנערים החטופים נפתלי פרנקל וגלעד שאער ז"ל, ועוד. 

במהלך האירוע בוצע שיר מיוחד לזכרו של הסופר והעיתונאי אמנון דנקנר ז"ל, תושב רמת השרון ומשתתף קבוע באירוע שמחת בית השואבה. השיר שבוצע לזכרו היה "שבעת הרועים".

עודד מנשה סיפר לנוכחים: "בגיל 42 גיליתי לראשונה מה זה יום כיפור, בזכות הקהילה הזו ברמת השרון". עודד ועדן שעשעו את הקהל בתיאור הומוריסטי של הווי חייהם, בין קריירה לזוגיות. בסיום האירוע ברך עודד: "מי היה מאמין שהגענו לבר מצווה של קהילת ראשית. אני זוכר עוד את השנים הראשונות. הבר מצווה הזאת היא שמחה של כל רמת השרון".

יצחק מאיר שר בסוכה

יצחק מאיר שר בסוכהצילום: יוסי רוזנבוים

באירוע הופיעו אמן הקלרינט דניאל זמיר, לצד הזמרים יונתן רזאל, יצחק מאיר ואף גיא זו-ארץ שביצע פיוט שאהוב עליו מילדותו. לאחר האירוע ברך זו-ארץ את הקהילה על הגיעה ל”בר המצווה”: “אני מאוד אוהב את הדברים שהקהילה הזאת עושה. גם אני לקחתי חלק בעשייה. עשינו דיסק נהדר שחיבר בין חילונים ודתיים, בין שכנים, ואני חושב שכל עשייה כזאת מבורכת - להיות כגשר בין הקהלים כאן ברמת השרון. אז תודה רבה והרבה הצלחה בכל הדברים שאתם עושים”.

סיון רהב מאיר, ילידת רמת השרון ותושבת העיר לשעבר, ברכה אף היא: "זה כיף גדול לראות אנשים שונים מתחברים בצל הסוכה ובצל המוזיקה והמורשת המשותפת שלנו. האירוע הזה 'נאלץ' לעבור מקום כי בשנה שעברה לא היה מקום ל-400 איש, והשנה הוזמנו עוד מאות כיסאות וגם הם נגמרו. זה אומר משהו יפה, לדעתי. אנחנו מחפשים את התוכן הזה, ולא נראה לי שאנשים הגיעו רק בגלל המנחה, ידידיה מאיר...".

משפחת הראל

משפחת הראלצילום: יוסי רוזנבוים

הרב ישראל מאיר לאו, לשעבר רבה הראשי של ישראל, שמגיע לאירוע מדי שנה, סיפר סיפור מרגש על פצוע במלחמת יום כיפור שהתחבר אחרי פציעתו אל הסוכה ואל ארבעת המינים. הרב נשאר באירוע שעה ארוכה להנות מהניגונים.

הרב ישראל מאיר לאו נואם

הרב ישראל מאיר לאו נואםצילום: יוסי רוזנבוים

חוגגים בסוכה

חוגגים בסוכהצילום: יוסי רוזנבוים

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן