הסוד של 'תקשורת טובה' שסיון רהב מאיר למדה מאורי אורבך

אתמול נפתח כנס Jgive לעמותות בנושא 'ניו-מרקטינג למגזר השלישי' ובו נשאה דברים סיון רהב מאיר. ומה אמר לה אורי אורבך מאחורי הקלעים של פסטיבל הנוסטלגיה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/07/17 09:45 כו בתמוז התשעז

הסוד של 'תקשורת טובה'  שסיון רהב מאיר למדה מאורי אורבך
סיוון רהב מאיר בכנס Jgive, צילום: זוהר שמש

כנס Jgive לעמותות בנושא 'ניו-מרקטינג למגזר השלישי' נפתח אתמול במרכז הקונגרסים הבינ"ל- בנייני האומה, עם מעל 250 נציגי עמותות, שמקבלים כלים פרקטיים לצד פיתוח המחשבה בכל הקשור לשיווק, פרסום וייעול התנהלות בעידן הדיגיטלי.

אשת התקשורת סיון רהב מאיר נשאה דברים בכנס וסיפרה על נקודה משמעותית בחייה שבה הבינה את הסוד מאחורי התקשורת: "השר אורי אורבך ז"ל, ארגן בזמנו פסטיבל נוסטלגיה במתחם התחנה בירושלים, זה היה אירוע מרתק. ילדים הצטלמו בשחור לבן, אכלו שערות סבתא, דיברו בטלפון חוגה ועשו פשוט דברים כפיים שפעם עשו. הורים, ילדים, סבים וסבתות נהנו יחד. אחרי שביקרתי שם, רציתי לכתוב על זה בפייסבוק שלי, לעשות כתבה לחדשות, לשדר על זה ופשוט לספר לכולם על הפרויקט המקסים הזה. אז דיברתי עם אורבך ושאלתי אותו 'איך לא ביקשת יח"צ?' והוא ענה לי פשוט 'אני לא מבקש יח"צ כשהתוכן טוב, ברגע שתווכחי אליו את תרצי ליחצן אותו לבד'.

"אל תשתנו, לכל אחד יש את ה-DNA  של הארגון שלו ואת הייחוד שלו. מתוך הפעילות המקורית והאמיתית שלכם, תוציאו תוכן טוב ואותו תמנפו".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן