הכתבת של ידיעות אחרונות מגיבה: "אני מתנחלת, בוגרת אולפנה וטעיתי"

הצילום של עיתון ידיעות אחרונות הבוקר בו מסופר על החלטת אונסק"ו עורר לעג רב מצד הקוראים שלעגו לבורות של מי שחשב שבידיעות אחרונות לא יודעים שרחל אמנו לא קבורה במערת המכפילה. הכתבת שכתבה את הידיעה מגיבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/17 15:07 טו בתמוז התשעז

הכתבת של ידיעות אחרונות מגיבה: "אני מתנחלת, בוגרת אולפנה וטעיתי"
ידיעות אחרונות הבוקר, צילום: צילום מהעתון

בידיעות אחרונות הבוקר בכותרת המשנה בידיעה שעסקה בהחלטת אונסק"ן כי מערת המכפילה היא אתר מורשת פלשתיני התגלתה טעות מביכה: "אברהם אבינו? רחל אימנו?"נכתב בכותרת המשנה, "הפלשתינים ביקשו להכיר במערת המכפילה כאתר מורשת שנמצא בסיכון בגלל הכיבוש הישראלי וקיבלו מארגון התרבות של האו"ם את מה שרצו". 

התמונה של הכותרת שהבהירה לכולם כי מי שכתב את הטקסט לא מודע לכך שרחל אמנו לא קבורה במערת המכפילה אלא בבית לחם רצה ברשתות החברתיות וגררה לעג על הבורות. רבים מהמגיבים קשרו בין הניסוח לבין ה'צורך' ביותר תכנים דתיים במערכת החינוך על רקע סערת ההדתה העונתית בשבועיים האחרונים. ותגובות בסגנון "יכול להיות שצריך יותר הדתה אם זה מה שכותבים בידיעות אחרונות" היו נפוצות מאוד.

לאחר מספר שעות כתבה הכותבת של כותרת המשנה אפרת זמר כי היא זו שאחראית לטעות וכתבה: "גדלתי בהתנחלות,למדתי באולפנה,ביקרתי בחברון ובקבר רחל, בימים נפרדים, ובכל זאת התבלבלתי וכתבתי במשנה רחל אמנו במקום שרה.קורה.אהבת חינם לכולכם".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן