דוברת הבית היהודי יוצאת לדרך חדשה

אידית דרויאן, ששימשה בשנים האחרונות גם כיועצת בכירה לסגן השר בן דהן, תסיים את תפקידה בקרוב. "צברתי ידע, ניסיון וחברים לחיים", אמרה. בנט: "ניסיונה, מקצועיותה ומסירותה ישרתו אותה נאמנה בכל אשר תלך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/18 13:06 ז בסיון התשעח

דוברת הבית היהודי יוצאת לדרך חדשה
אידית דרויאן, צילום: באדיבות הבית היהודי

דוברת הבית היהודי בשלוש השנים האחרונות, אידית דרויאן, תסיים את תפקידה בשבועות הקרובים. נוסף לתפקידה במפלגה שימשה דרויאן בחמש השנים האחרונות כיועצת הבכירה של סגן השר אלי בן דהן במשרדי הביטחון והדתות.

דרויאן החלה את דרכה בבית היהודי במהלך קמפיין הבחירות של 2013, ומאז נחשבה לכתובת מרכזית במפלגה. במסגרת תפקידה הייתה אמונה על האסטרטגיה התקשורתית של המפלגה באופן שוטף, בדגש על ניהול משברים וקידום נושאים שונים שעל סדר יומה של המפלגה. במהלך עבודתה עמדה בקשר רציף עם השרים והח"כים במפלגה.

בלשכת סגן השר בן דהן הייתה דרויאן אחראית על תחומי התקשורת, קשרי חוץ, חקיקה והקשר עם צה"ל. בין היתר קידמה נושאים חברתיים כמו גיוס בעלי מוגבלויות לצה"ל, קידום הסכמי קדם-נישואין, ייזום שיתוף הפעולה עם המשרד לענייני וטרנים תחת ממשלו של טראמפ לטובת נכי צה"ל, שיתופי פעולה עם EBAY ופרטנר, וקידום אישור ההנחה בארנונה למשרתי מילואים פעילים. 

בעברה שימשה דרויאן כיועצת תקשורת ואסטרטגיה בחברת TOGETHER וכסגנית הדוברת במשרד האנרגיה והמים. 

 "אני מבקש להודות לאידית על חמש שנים נהדרות, במהלכן הובילה את תחום התקשורת במפלגת הבית היהודי. במעלה הדרך תרמה אידית משמעותית לקידום נושאים שונים שעל סדר יומה השל המפלגה באמצעות ניהול האסטרטגיה והקשר למול כלי התקשורת", אמר שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט.

"אני סמוך ובטוח כי ניסיונה, מקצועיותה ומסירותה ישרתו אותה נאמנה בכל אשר תלך ויהוו נכס לכל ארגון שייעזר בשירותיה. בשם כל חברי מפלגת הבית היהודי, אני מאחל לה הצלחה רבה בדרכה החדשה", הוסיף.

סגן שר הביטחון, אלי בן דהן, אמר כי "בשנים האחרונות אידית הובילה את תחומי התקשורת, קשרי החוץ והחקיקה בצורה מקצועית מעוררת הערכה. אידית הפגינה כישורים יוצאים דופן וראיה מערכתית רחבה. יוצאי דופן. כל זה בצד מסירות ודבקות במשימה, עבודה סביב השעון ללא לאות. תרומתה להצלחת פעילותי הציבורית לא תסולא בפז".

דרויאן עצמה אמרה: "זכיתי לעבוד לצד השרים בנט ושקד וסגן השר בן דהן בתקופות מרתקות ובעלות חשיבות לאומית במדינת ישראל, בהן הובילו את המפלגה להנהגת המדינה. חדשנות, מרחב פעילות וחופש ליזום היו ליבו הפועם של התפקיד. צברתי ידע, ניסיון וחברים לחיים שישמשו אותי בדרכי החדשה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן