אחרי שנתיים: יועצו של השר אריאל הודיע כי הוא פורש

הוא היה דובר של רגבים ומשם הגיע ללשכתו של השר אורי אריאל שהיה ממונה על הבדואים בדרום. אחרי שנתיים יוני בלום פורש ומפנה את הדרך לממלא המקום שעדיין לא אותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/17 17:01 כט בתשרי התשעח

אחרי שנתיים: יועצו של השר אריאל הודיע כי הוא פורש
יוני בלום בסיור אצל הבדואים, צילום: מירי צחי

יהונתן בלום, יועץ התקשורת ומקשר עבודת כנסת וממשלה של שר החקלאות אורי אריאל (הבית היהודי – האיחוד הלאומי), הודיע אחרי שנתיים בתפקיד כי הוא פורש.

בלום, ניהל במהלך התקופה בלשכת שר החקלאות, את תחום התקשורת והדוברות ובמקביל גם את תחום הרגולציה והחקיקה מול הממשלה, ועדת שרים לחקיקה ושאר וועדות הכנסת. בתפקידו הקודם שימש כרכז תקשורת והסברה בתנועת "רגבים" ולפני כן כיועץ במשרד "EDK תקשורת ואסטרטגיה" של משה קלוגהפט.


עוד נמסר כי טרם נמצא מחליף, ובלום נענה לבקשת השר אריאל, להמשיך וללוות את העבודה בתקופה הקרובה. בלום אישר את הפרטים ואמר : "סיימתי שנתיים אינטנסיביות של עבודה מרתקת בתחומים מגוונים, ועכשיו הגיע הזמן להתקדם לאתגרים חדשים. אני חב תודה והערכה לשר אריאל על העבודה המשותפת ועל האמון שנתן בי לאורך כל הדרך".

השר אריאל אמר כי "צר לי שיוני החליט לעזוב, ואני מודה לו על המסירות והעבודה המקצועית בתקופה מלאת אתגרים והצלחות. אין לי ספק שהכישורים שלו והניסיון שצבר יביאו אותו להצלחה גם בהמשך".