חדשות כיפה

אזור התעשיה: הכירו את חגי אורן

כבר יותר מעשור הוא בתחום הפרסום ולא מתעייף לרגע, דואג לקום עם החדשות בבוקר ולבלות את השבת עם האישה והילד. הכירו את חגי אורן

אזור התעשיה

צילום:

חגי אורן, בן 34 , נשוי פלוס אחד חמוד גר בפתח תקוה ומתפקד כפרסומאי וסמנכ"ל קריאייטיב בקבוצת 'אשדיר'

איך התחלתי : בשנת 2004 התחלתי כקופירייטר במשרד הפרסום הירושלמי 'נטו' זצ"ל, מחלוצי המשרדים המגזריים בתקופה שאולי חמישה  אנשים חובשי כיפה ידעו מה זה בריף.  קיבלתי את היסודות ורזי עולם הפרסום.

חגי אורן

חגי אורן

הישגים מרכזיים שאני גאה בהם : מיתוג ויח"צ של תנועת 'המזרחי העולמי המתחדשת' בראשות הרב דורון פרץ. שלוש שנים של עבודה מאומצת, שגולת הכותרת בהן כנסים המוניים המגייסים מאות שליחים לכל רחבי העולם.

רגע אחד לנצור : זכיתי להוביל את הקמפיין 'מתים לקבר ישראל',  ובתום שלושה חודשים שבשיאן העצרת בכותל להשבת הדר גולדין ואורון שאול, מאות אנשים יצרו מעגל ענק ושרו 'אחינו הנתונים בצרב ובשביה' דמעתי.

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר : בודק חדשות ...

מה אתה הכי שונא בעבודה שלך :כשהלקוח אומר "הרעיון טוב אבל..."

איך נראית השבת שלך :טריוויה עם האישה , שינה והרבה , עם הילד בגינה

מודל לחיקוי במקצוע : אייל ארד, בארבעה חודשי בחירות סוערים שהייתי איתו למדתי מה  שב-12 שנה לא הספקתי.

איך אתה רואה את מצב התעשייה בימינו: הפריחה והשגשוג בעולם התקשורת הדתי , הוכיח שהפרינט אולי מת אבל עם ישראל חי. המשרדים משגשגים ובמקביל תעשיית הדיגיטל היצירתית משלימה מהלכים שיווקים מרתקים. ההיצע גדל, התחרות בריאה והלקוחות מרוויחים. עם ישראל חי כבר אמרנו?

עוד אין תגובות, היו הראשונים להגיב!
כתבו תגובה

המשך באמצעות

שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון

יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר