מוצרים חדשים וטעימים על המדף

לקראת פתיחת שנת הלימודים והחגים הבאים עלינו לטובה, קיבצנו לכם ממרחים לסנדביץ' וחטיפים לילדים, שלפחות יהיה טעים לחזור לבית הספר ובשולחן החג. שתהיה לנו שנה טעימה ומתוקה!

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/17 14:02 ז באלול התשעז

מוצרים חדשים וטעימים על המדף
ממרח שוקולד לבית הספר, צילום: shutterstock

ממרח השחר העולה
עם תחילת שנת הלימודים, כולנו עסוקים בחזרה לשגרה. הילדים חזרו ללימודים ואתם גם הכריך האהוב ביותר בישראל: כריך עם ממרח "השחר העולה". דורות של ילדים ומבוגרים גדלו על הטעם המופלא והמוכר, טעם מתוק של ילדות שאי אפשר לשכוח.
שנה חדשה תכף נכנסת ואתה גם ההכנות המרובות לחג. החיפוש אחר מתכונים חדשים החל ומכל בית עולים ניחוחות מתוקים של אפייה וקינוחים."השחר העולה", המותג המוכר והאהוב, מתאים במיוחד לעוגות וקינוחים. ממרח הפרווה "השחר העולה", הוא פתרון מצוין לשילובים מעניינים ומקוריים שיפארו את שולחן החג המשפחתי והמהודר. רבים מהקונדיטורים המובילים בישראל משתמשים בממרח למאפים שלהם.
סדרת "השחר העולה" למהדרין כוללת את ממרח פרווה וממרח חלבי בכשרות בד"ץ העדה החרדית לימות השנה.

שוקולד השחר

שוקולד השחר צילום: יח"צ

כבד קצוץ מבית "יחיעם"
חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת "מוס כבד עוף" ומשיקה מוצר חדש מתוצרתה: כבד קצוץ. המוצר החדש מבוסס על מתכון מבית "אמא" ומכיל  כ- 38% כבד עוף, בצל מטוגן ותבלינים. המוצר מוגש באריזת נוחות לשימוש ואכסון במשקל של 140 גרם ומתאים כמנה חגיגית בראש השנה וכממרח נפלא ועל צנימים בכריכים. 
סדרת מוצרי מוס כבד עוף כוללת שני מוצרים בסגנון ובטעם צרפתי: מוס כבד עוף קלאסי ומוס כבד עוף בתוספת פטריות. המוצרים נמכרים בקופסאות עם מכסה בעיצוב יוקרתי, לשימוש חוזר ונוח במוצר. מוצרי מוס הכבד מיועדים למריחה על לחמים שונים וקרקרים, כבסיס לסנדוויץ' ולאירוח. המוצרים מכילים כ- 30% כבד עוף ואינם מכילים מונוסודיום גלוטומט וגלוטן. 
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, קיימת דרישה הולכת וגוברת למעדני בשר אניני טעם ואיכותיים. "בהמשך להצלחת סדרת מוס כבד אשר הושקה לפני מספר חודשים וזוכה להצלחה רבה, אנו שמחים להציע מוצר חדש ונוסף בסדרה, כבד קצוץ, ולאפשר ללקוחותינו ליהנות ממוצרים שמאוד פופולריים באירופה ועד היום לא היו בשוק הישראלי, לא באיכותם ולא בצורת אריזתם".
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 שקלים לאריזת 140 גרם. 
כשר בהשגחת הרבנות הראשית. 

כבד קצוץ של יחיעם

כבד קצוץ של יחיעם צילום: יח"צ

חטיפי חלוה של חברת אחוה
חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה שני חטיפי חלוה חדשים:  חטיף חלוה בטעם וניל וחטיף חלוה בטעם שוקו-וניל באריזות 50 גרם. החטיפים החדשים מכילים 50% טחינה גולמית מתוצרת "אחוה", הידועה בערכים התזונתיים הגבוהים שלה ושהינה דלת נתרן. כל מוצרי הטחינה והחלוה מתוצרת "אחוה" ללא חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים. החטיפים יימכרו ברשתות המזון בתוך מעמד מיוחד ומעוצב שכולל 24 יחידות. מחיר כל חטיף 1 – 1.5 שקלים בלבד. 
החלוה נחשבת כמזון בריאות הכי מתוק, בזכות תכולת הטחינה הגולמית שמהווה מרכיב עיקרי במוצר. טחינה גולמית של חברת "אחוה" ידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת "אחוה", חלוה מתוצרת "אחוה" הנה החלוה הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2016. "אנו רואים עלייה גוברת בביקוש למוצרי חלוה, השומרת על הפופולריות שלה לאורך שנים רבות. הצרכנים לא מוותרים על החלוה ומזהים בה יתרון תזונתי בשל רכיב הטחינה הגבוה בה. אנו שמחים להמשיך ולהביא לקהל לקוחותינו מגוון מוצרים גם באריזות נוחות ובדגש על מחירים השווים לכל נפש". 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 

חטיפי חלוה

חטיפי חלוה צילום: יח"צ

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן